Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Nyitóoldal

Cikkek

Fitnesz labdás térdbehúzás a lapos hasért

2013.06.04

 

Otthoni edzéstervek - Hajlított lábas fekvőtámasz

2013.05.22

 

Hatékony hasizom gyakorlat a kockás hasért

2013.03.25

 

Hasizom gyakorlatok hajlított térdes felülés gyakorlata

2013.03.01

 

Edzésterv otthonra - hajlított lábas fekvőtámasz gyakorlat

2013.01.06

 

4 alapozó hasizom erősítő gyakorlat, hogy jól induljon az edzés

2012.06.18

 

Fitnesz stratégia a mindennapi edzéshez

2012.05.30

 

Változatos felülések a hasizom erősítéséért, Yogi bicikli felülés

2012.05.13

 

Hasizom erősítő gyakorlat hajlított lábemeléssel

2012.04.19

A hasizom gyakorlatok tárháza nem merül ki a különböző felülésekben, változatos módon tudjuk erősíteni és kordában tartani hasizmunkat. Egyike ennek a sokszínű mozgásnak a lábemeléses hasizom erősítő gyakorlat, azon belül is ebben a cikkben a hajlított lábemeléssel fogunk foglalkozni, ami ugyan nem a legegyszerűbb módja az edzésnek, ám igen hatékony és jótékony hatással bír hasunk izomzatára.

 

Hasizom erősítés fitness labdával

2012.04.15

A hatékony hasizom erősítéshez, és egyéb erősítő gyakorlatok elvégzéséhez, számos segédeszköz található a piacon, amik közül az egyik a fitness labda. Aki valamilyen szinten foglalkozott már test edzéssel vagy látott már ilyen műsort akár élőben, akár a televízió képernyőjén keresztül, biztosan találkozott már ezzel a nagyméretű gömbbel. Használatával nemcsak a mozgás hatékonysága és változatossága növelhető, hanem bizony ülő alkalmatosságként használva remekül orvosolható vele a mindennapi munka okozta hátfájás és javítható vele a testtartás is. A hasizomgyakorlatok.hu felülésekkel foglalkozó sorozatának második állomása a fitness labda köré épül, bemutatjuk, hogy miként lehet e célból felhasználni ezt a játékszert.